SandraBenckhuijsen.reismee.nl

Mijn avontuur komt steeds dichterbij!

Lieve lezers,

Vandaag over 6 weken heb ik mijn eerste dag in Australië als het goed is doorstaan! 1 augustus zal ik vertrekken vanaf Schiphol naar Brisbane. 2 augustus zal ik landen in China in de stadGuangzhou en na heel wat uren wachten zal ik op 3 augustus om half 08:30 (Nederlandse tijd 00:30) in Brisbane waar mijn gastgezin mij op zal halen. Ik kan niet wachten om ze in het echt te ontmoeten!

Mijn host familie bestaat uit host mum Kate, host dad Con en de host kinderen Charlotte en George. Charlotte is 2 jaar oud en George is als ik aankom 11 maanden oud.

Waarom ik voor dit avontuur heb gekozen is omdat ik de Engelse taal goed wil gaan beheersen, maar ook lijkt dit mij een hele toffe ervaring!

Waarom ik voor Australië heb gekozen kan ik niet zo goed uitleggen. Het is een gevoel dat je hebt. Het lijkt me een prachtig land en het cultuur wat ze daar hebben lijkt me ook erg fijn om tussen te leven. Ook schijnt het een paradijs te zijn voor tarwe-vrij eten, en laat ik dat nou net nodig hebben met mijn tarwe-intolerantie! Ideaal land dus!

Wink

Op dit moment denk ik eraan om 6 maanden te blijven, maar mocht ik jullie allemaal niet te erg missen kan het zomaar eens zijn dat ik 9 maanden zal blijven in Australië. Ook ben ik nog van plan om na die maanden nog te gaan reizen.

Op dit moment is bijna alles geregeld. Zo komt het allemaal steeds meer dichterbij!

Dit was mijn allereerste blog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen!

Liefs,

Sandra

Reacties

Reacties

Carlijn

Ik ga je missen san ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active